Tingimused

Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Vivamus magna justo, lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis

Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Vivamus magna justo, lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Vestibulum ac diam sit amet quam vehicula elementum sed sit amet dui. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Sed porttitor lectus nibh. Sed porttitor lectus nibh. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Sed porttitor lectus nibh.
Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Vivamus magna justo, lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Vestibulum ac diam sit amet quam vehicula elementum sed sit amet dui. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Sed porttitor lectus nibh. Sed porttitor lectus nibh. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Sed porttitor lectus nibh.
SULGE

Korduma kippuvad küsimused

Kus Relvade ja Taktikaõppekeskus asub?

Asume Tondi Elektroonika hoovi peal, kõrge punase maja keldris. Sissepääs on hoovi poolt

 

Milliste ühistrantsportidega on võimalus tulla  Tallinna kesklinnast Relvade ja Taktikaõppekeskusesse?

  1.   Trammid nr. 3 ja 4, peatus “Tondi”
    b.    Bussid nr. 5, 18, 36, peatus “Kalev”
    c.    Takso – Kindlasti juurde panna ka umbkaudne maksumus.

 

Kuidas taotleda relvaluba?

Selle jaoks on 7+1 lihtsat sammu:

  • Relva vajaduse hindamine – Mõtle, milleks relva vajad ning millist relva vajad.
  • Perearsti tõendi saamine
  • Taotluse esitamine – Logi sisse taotluskeskkonda, täida avaldus, tasu riigilõiv 30€ ning saada avaldus menetlusse.
  • Hoiutingimuste kontrollimine – võta vastu ametnikud, kes tulevad kontrollivad, kas tulevase relva hoiustamistingimused vastavad nõuetele.
  • Taotluse menetlemine – ametnikud vaatavad esitatud taotluse üle kahe kuu jooksul ja kontrollivad Teie tausta.
  • Eksami sooritamine – Menetleja lepib Teiega kokku eksamiaja. Tasu eksamite eest riigilõiv 30€. Soorita teooriaeksam, soorita laskekatse.
  • Relvaloa väljastamine – Teile väljastatakse digiluba. Paberil lube enam ei väljastata. Digiloa leiad taotluskeskkonnas ning see on nähtav nii kaupmehele kui ka politseile.

Kaheksas samm – kui mõtled relvaloa taotlemise peale, siis mõtle ka õppimise peale. Relvade ja Taktikaõppekeskus pakub erinevaid koolitusi, mis toetavad relvaloa taotlemisel nii teooria- kui praktiliseeksami edukat sooritamist. Koolitusele võid tulla juba enne, kui alustad relvaloa taotlemise protsessiga!

 

Kirjutasime relvaloa taotlemise teemal ka siin.

 

Kuidas toimub koolitustele registreerimine?

Registreerimine Relva ja Taktikaõppekeskuse koolitustele toimub läbi meie e-poe.

  • Relvaloa taotleja koolitus: Peale ostu sooritamist oletegi kursusele registreeritud. Eraldi kinnitust selle kohta ei tule. Ostu sooritamisel palume teil sisestada ka oma isikukood ja meiliaadress. Need edastatakse meile läbi e-poe infosüsteemi. Isikukoodi vajame selleks, et saaksite tuludeklaratsiooniga koolituskuludelt raha tagasi. Meiliaadress on vajalik e-õppe keskkonnas kasutaja loomiseks. Kasutaja loomise kohta tuleb teile kinnituskiri. Praktilise koolituse aeg kokkuleppel lasketiiru instruktoriga.
  • IPSC turvakoolitus: Peale ostu sooritamist oletegi kursusele registreeritud. Eraldi kinnitust selle kohta ei tule. Tulge lihtsalt koolituse kuupäevadel kohale ja olge valmis õppima.
  • Praktilised koolitused (Tulirelva käsitsemise ja laskeoskuse katse, Praktiline püstoli koolitus relvaeksamiks, Praktiline revolvri koolitus relvaeksamiks, Praktiline püssi koolitus relvaeksamiks): Peale ostu sooritamist võtke ühendust Tondi Lasketiiru instruktoriga telefonil +372 555 85 416 või aadressil sale@laskmine.ee ning lepi kokku enda jaoks sobiv praktilise koolituse aeg.
  • Relvakoolitus ja e-õpe: Peale ostu sooritamist edastatakse Teile e-õppe keskkonnast kinnituskiri koos kasutajanime ja parooliga. Praktiline koolitus kokkuleppel lasketiiru instruktoriga.
  • Relvaloa taotleja testid e-õppes: Peale ostu sooritamist edastatakse Teile e-õppe keskkonnast kinnituskiri koos kasutajanime ja parooliga.

 

Kui kaua on avatud e-õppe keskkonnas testide lahendamise võimalus?

1+1 nädalat. See tähendab, et kui olete saanud e-õppe keskkonda endale kasutaja ja parooli, siis on Teil kasutaja loomise hetkest aega 1 nädal (7 päeva), et teste lahendada. Siis Teie konto peatatakse. Teil on võimalus oma konto veel üheks nädalaks aktiveerida Teile sobival ajal (kirjutage oma soovist aadressil sale@laskmine.ee). Kui soovite kohe kaks nädalat järjest harjutada, siis andke oma soovist teada.

 

Miks 1+1 nädalat?

1+1 nädalat on väljakujunenud meie Relvaloa Taotleja Koolitusest tulenevalt. Kuna alati pole võimalik ette ennustada, millal on Teil võimalus relvaeksamit sooritama minna, siis lõime 1+1 süsteemi. Esimene õppimise nädal avatakse kohe peale Relvaloa Taotleja Koolituse lõppu (v.a. Relvaloakoolitus distantsõppel), et saaksite oma teadmisi kinnistada. Kuid kui Teie relvaeksam on näiteks alles kuu aja pärast peale koolituse lõppu, on Teil võimalus enne eksamit oma teadmisi meie e-õppe keskkonnas uuesti värskendada. Kui olete soetanud ainult e-õppe testide teenuse, siis andke meile teada, kas soovite kohe järjest kaks nädalat õppida.

 

Ma ei ole saanud e-õppe keskkonnast kinnituskirja. Mis edasi?

Andke meile koheselt oma murest teada. Vaatame üle, kas viga on olnud meiliaadressi sisestamisel või milleski muus. Lisaks kontrollige alati üle oma rämpsposti kaust. On juhuseid, kui e-õppe keskkonnast tulnud kiri on läinud läbi erinevate filtrite rämpsposti. Kirjutage meile sale@laskmine.ee ja leiame kiirelt probleemi üles!

 

Relvaloakoolitus distantsõppel – kuidas see toimub?

Lühidalt tähendab distantsõpe seda, et oleme kokku liitnud spetsiaalse programmi, mis koosneb videoloengutest, testidest, animatsioonidest ja diskussioonist. Teoorialoengud toimuvad videosilla vahendusel meie e-õppe keskkonnas. See annab võimaluse kogu loengu vältel ja ka loengu lõpus küsida lektorilt täiendavaid küsimusi. Täpselt nagu oleksid loenguruumis kohapeal ja seda ikka selleks, et sul relvaluba kindlalt tasku saaks. Puudu ei ole ka testid ning nagu kontaktkoolituse puhul, jäävad relvatestid Teile avatuks ka peale distantsõppe lõppu. Rohkem saad lugeda juba siit.

 

Mis on SLICE?

SLICE makseviis võimaldab 75-800€ ostude eest tasuda kolmes võrdses osas intressi ja teenustasude vabalt. Sa ei maksa sentigi rohkem kui on toote tegelik maksumus! SLICE makseviisi saad valida ostmise viimases etapis ehk kassa lehel ja seda juhul kui ostu summa jääb vahemikku 75-800 eurot. Esimese osamakse teed alles kuu pärast ostu sooritamist ja teise ning kolmanda makse sellele järgnevatel kuudel. SLICE makseviisiga tasumine on kiire ja mugav. Ostu kinnitamine toimub vaid mõne hetkega ja pole vaja sõlmida krediidilepingut. SLICE makseviisiga tasumise võimalus on märgitud iga toote juures SLICE’i logoga!

Teenust pakub Inbank AS

 

Info ja küsimused: sale@laskmine.ee või +372 555 85 416

SULGE
et
    • Üldised tingimused kehtivad laskmine.ee netipoe klientide (edaspidi Klient) ja veebikeskkonna omaniku T.O Engineering OÜ (edaspidi laskmine.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
    • Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.
    • Lisaks käesolevatele Üldistele tingimustele reguleerivad Kliendi ja laskmin.ee vahelisi suhteid laskmine.ee hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.
    • Laskmispakettidel on vanusepiirang: alates 16. eluaastast.
    • laskmine.ee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hindu ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist veebilehel www.laskmine.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
    • Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgmistel juhtudel:
      – kaup on laost otsa saanud;
      – kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
      – kui ostja ei vasta müüja poolt kehtestatud tingimustele.
      Kui müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võtab müüja ostjaga ühendust ning tagastab tasutud summa, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.
    • laskmine.ee ja Klient soovivad kaubelda veebilehekülje www.laskmine.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel. laskmine.ee netipoes tellimust vormistades ning makset sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud üldtingimustega ja on nendega nõus.
    • E-poest on võimalik osta vaid neid kaupu, millel on link “Lisa ostukorvi”. Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutmist, rakendatakse tellimuse hetkel kehtinud hinda.
    • T.O Engineering OÜ vastutab Kliendi ees käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
      Klient vastutab T.O Engineering ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
    • Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole eest ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
    • T.O Engineering OÜ ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.
    • T.O Engineering OÜ ei kompenseeri Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.
    • T.O Engineering OÜ kasutab kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. T.O Engineering ei avalda ostude sooritamise käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a seadusega ettenähtud juhtudel.
    • Panga ja ostja vaheline side on kaitstud SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta. Panga ja kaupmehe vahel liikuv informatsioon on varustatud digitaalsete allkirjadega.
    • Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad klient ja T.O Engineering Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
    • Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui ka T.O Engineering OÜ-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.

    • Tarbijal on õigus taganeda e-poe kaudu sõlmitud müügilepingust 14 (neljateist) päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast.
    • Ostjal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.
    • Kui kaubale on müüja või tootja poolt antud müügigarantii, antakse ostjale garantiitingimused kirjalikult koos kaubaga ja/või tehakse need kättesaadavaks elektrooniliselt e-poes.
    • Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (kaup on puudustega), esitada müüjale pretensioone 2 (kahe) aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 (kahe) kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.
    • Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
    • E-poest ostetud kaupadega seotud pretensioonid saab esitada alljärgmiselt:
      e-posti aadressile:
      info@laskmine.ee
      või
      esitada Tondi Lasketiirus, aadressil Pärnu maantee 142a.
    • Puudusega kauba korral on tarbijal õigus nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga, nõuda ostuhinna alandamist. Lepingust taganemist on õigus nõuda kui müüja on müügilepingut oluliselt rikkunud, sh juhul kui:
      – müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,
      – parandamine ebaõnnestub,
      – müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,
      – kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
    • Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.
    • Müüja ei kõrvalda pretensiooni esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:
      – kauba normaalsest kulumisest (nt seadme aku kulumine);
      – kauba ebaõigest (otstarbele mittevastavast) kasutamisest, hooldamisest (sh juhul, kui kaupa on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik) või kauba rikkumisest;
      – ostjale enne kauba ostmist müüja poolt teatavaks tehtud puudustest;
      – välisteguritest. Välisteguriteks loetakse muuhulgas äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused vms.
    • Müüja ei kõrvalda pretensiooni esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta ka juhul, kui seadme ja/või detaili seerianumber, toote mitteavamist tõendav kontrollkleebis on rikutud, vahetatud või eemaldatud.
    • Müüja tagab, et e-poes müüdavad kaubad vastavad Euroopa Liidus kehtivatele standarditele. Nimetatud standardites väljatoodud asjaolusid ei loeta kauba puuduseks.
    • Teavet tellimuse kohta saavad ostjad küsida: E-R 12.00 – 20.00, L-P 12.00 – 18.00 telefonil 55585416 või e-posti aadressil:laskmine@laskmine.ee
    • Tarbijal on õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Rahukohtu 2, Tallinn, 10130, e-post: info@tka.riik.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel ja kui vaidlusalase kauba või teenuse väärtus on 20 või enam eurot.